Veelgestelde vragen

Kunt u het antwoord hier niet vinden, neem dan contact met ons op.

Laadsessies bij openbare laadpunten worden periodiek ingelezen. Afhankelijk van de provider kan dit oplopen tot per kwartaal. De meeste laadsessies worden maandelijks ingelezen.

Wij laten alleen realtime sessies zien die gemaakt zijn bij laadpunten binnen het Joulz netwerk. Laadsessies bij laadpunten van andere operators worden pas getoond wanneer deze, door de betreffende operator, naar Joulz worden doorgestuurd. Dit gebeurt maandelijks en in enkele gevallen per kwartaal.

Het kan zijn dat deze e-mail terecht gekomen is in ongewenste e-mail (of spam).

Als u uw wachtwoord vergeten bent, gaat u naar de loginpagina van Mijn Joulz en klikt u op ‘wachtwoord vergeten?’. Via een e-mail krijgt u dan instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Middels dit formulier kunt u een account aanvragen tot Mijn Joulz. U ontvangt daarna een e-mail met instructies om uw account in te stellen.

U kunt deze link gebruiken om in te loggen tot uw account. Ook kunt u op onze homepage klikken op ‘Mijn Joulz’.

Voor gedetailleerde instructies kunt u hier het handboek downloaden.