Veelgestelde vragen

Kunt u het antwoord hier niet vinden, neem dan contact met ons op.

U kunt contact met ons opnemen middels dit formulier.

U krijgt vanuit Renault een vergoeding ter ondersteuning van de aanschaf van een laadpunt. Het is afhankelijk van een aantal factoren (type laadpunt, hoe is de meterkast voorbereid en waar dient het laadpunt te komen) of de installatie binnen de vergoeding mogelijk is of dat er een meerprijs bijkomt. Lees meer over de Renault-actie.

Helaas is dit niet mogelijk. Als het om een publieke parkeerplaats gaat, kunt u via de gemeente een verzoek indienen voor een publiek laadpunt. Mocht u geen eigen oprit hebben, kunt u wel kiezen voor de laadpasactie (een laadpas met een krediet is overal te gebruiken in Nederland). Lees meer over de Renault-actie; www.renault.nl/actievoorwaarden.

Vanwege doorlooptijd schouwen wij zo veel mogelijk op afstand. U ontvangt een schouwformulier waarin een aantal vragen worden gesteld. Zo wordt bijvoorbeeld gevraagd om foto’s te maken van de meterkast en de plek waar het laadpunt dient te komen. Aan de hand van deze informatie kan onze installateur een indicatie van de werkzaamheden maken, waarna wij de offerte zullen uitbrengen.

Dat is uiteraard ook mogelijk. De kosten hiervoor worden meegenomen in de offerte.

Nee, de actie geldt alleen inclusief installatie door Joulz. Joulz voldoet aan de installatievoorschriften van Renault omtrent garantie en veiligheid. Onze monteurs zijn ZE gecertificeerd.

Lees meer over de Renault-actie.

De Renault Zoe kan 3 fases laden (maximaal 3x32A met 22kW).
De Renault Kangoo kan 1 fase laden (maximaal 1x32A met 22kW).

Lees meer over de Renault-actie.

De doorlooptijd is ca. 6 weken nadat wij de getekende offerte hebben ontvangen.

Lees meer over de Renault-actie.

Bij installatie van een laadpunt door Joulz ontvangt u een gratis laadpas, welke u kunt gebruiken bij alle publieke laadpunten binnen Nederland. U betaalt hier geen abonnementskosten voor. U betaalt alleen de kosten van het laadverbruik. Deze kosten zijn afhankelijk van de betreffende provider. Bij uw thuis laadpunt heeft u de laadpas alleen nodig als u voor het online pakket kiest. Als u dit pakket afneemt, wordt uw laadverbruik geregistreerd zodat eventuele declaratie bij uw werkgever of B.V. mogelijk is. Lees meer over de Renault-actie.

U neemt particulier stroom af, maar heeft de auto voor zakelijk gebruik. Als u kiest voor het online pakket, brengen wij het laadpunt online door middel van een simkaart. Via onze portal kunt u dan inloggen. Daar heeft u uw laadverbruik inzichtelijk en kunt u een uitdraai maken voor declaratie bij uw werkgever of B.V.

Op zakelijke locaties, waar ook zakelijk stroom wordt afgenomen, kunt u kiezen voor verrekenen. Verrekenen houdt in dat u geld kunt vragen voor het gebruik van uw laadpunten. Verrekenen is niet mogelijk voor thuis laadpunten. Lees meer over verrekenen.

Een socket is de fysieke stekkeruitgang van een laadpunt. In de socket steekt u uw laadkabel om uw auto aan de laadpaal te verbinden.

Bij een thuislocatie adviseren wij een vaste kabel, zodat u dan niet steeds de laadkabel uit de auto hoeft te pakken.

Geef het nummer van uw meter op (onder de barcode van uw slimme meter /of op de gewone meter aan de onderkant).

Een verzwaring vraagt u aan via uw netbeheerder, via www.mijnaansluiting.nl
Let op: De netbeheer rekent hier kosten voor. Deze kosten liggen tussen de € 200,- à € 300,- bij verzwaring van 1x25A naar 3x25A.

U ontvangt een geactiveerde laadpas, waar u in heel Nederland mee kunt laden. Op deze laadpas staat een krediet. voor meer info hierover kijk op www.renault.nl/actievoorwaarden.

U krijgt ook een Mijn Joulz account. Als u inlogt kunt u uw laadverbruik bekijken en zien welke laadsessies er zijn gedaan. U krijgt een melding per email als tenminste 80% van het krediet verbruikt is. Lees meer over de Renault-actie.