Service & Support

Onze specialisten staan voor je klaar om alle vragen over je laadinfrastructuur te beantwoorden. Maar ook adviseren zij je graag over de beste laadoplossing voor jouw bedrijf. Daarnaast ben je met ons onderhoud abonnement altijd voorzien van de beste service. Oók na de garantietermijn.

Service en Onderhoud abonnement

Geschikt voor bedrijven die de beste service tegen de laagste prijs willen. Wanneer je laadpaal defect is, zorgt Joulz voor reparatie op locatie. Ons basis abonnement bevat het volgende:

  • Toegang tot de helpdesk (telefonisch op werkdagen van 9.00-18.00 of per e-mail)
  • Binnen vijf werkdagen een monteur ter plaatse
  • Inclusief: materialen (binnen de garantietermijn), voorrijkosten en arbeidsloon

Wil je een storing melden? Bel ons dan direct op +31 (0) 88 60 50 700 (op werkdagen van 09:00-18:00 uur)

Bel direct

Zakelijke laadoplossingen voor iedereen

We bieden alle diensten die nodig zijn voor een zakelijke rijder om onbezorgd elektrisch te kunnen rijden. Onze laadpalen kunnen voor elk type kantoor worden gebruikt en vormen de perfecte basis voor verdere uitbreiding van jouw laadlocatie.

Vraag vandaag nog vrijblijvend jouw laadoplossing aan!

Direct aanvragen