FAQ

U neemt particulier stroom af, maar heeft de auto voor zakelijk gebruik. Als u kiest voor het online pakket, brengen wij het laadpunt online door middel van een simkaart. Via onze portal kunt u dan inloggen. Daar heeft u uw laadverbruik inzichtelijk en kunt u een uitdraai maken voor declaratie bij uw werkgever of B.V.

Op zakelijke locaties, waar ook zakelijk stroom wordt afgenomen, kunt u kiezen voor verrekenen. Verrekenen houdt in dat u geld kunt vragen voor het gebruik van uw laadpunten. Verrekenen is niet mogelijk voor thuis laadpunten. Lees meer over verrekenen.

U ontvangt uw rekening van uw laadpas abonnement en laadverbruik iedere maand. Na ontvangst van uw rekening zal het bedrag binnen 14 werkdagen worden afgeschreven.

U kunt dit eenvoudig doorgeven door een email te sturen naar: finance.ev@joulz.nl. Vermeld in uw mail het oude en het nieuwe e-mailadres en uw laadpasnummer en/of laadpaal-ID.

U kunt uw verhuizing doorgeven door contact met ons op te nemen. Vermeld in uw e-mail uw oude en nieuwe adres en uw laadpasnummer en/of laadpaal-ID.

De tarieven voor openbare laadpalen worden bepaald door laadpaalbeheerders. Lees hier meer over tarieven.