Maatregelen

De gezondheid van onze medewerkers en onze externe relaties hebben de hoogste prioriteit. Joulz heeft hiervoor een speciaal team ingericht dat de ontwikkelingen van het coronavirus op de voet volgt.

Met inachtneming van de maatregelen blijven de werkzaamheden op het gebied van storingen, onderhoud en inspectie en projecten stand houden. Ook de contacten die Joulz met u onderhoudt via onze engineers, adviseurs, planners, monteurs en accountmanagers kunnen met inachtneming van de volgende regels doorgang vinden:

  • Als klant bent u natuurlijk leidend; als u niet beschikbaar kan zijn dan voegen wij ons daartoe.
  • Alle kantoormedewerkers werken vanuit huis indien naar kantoor komen niet noodzakelijk is.
  • Bij koorts, verkoudheid (en andere klachten zoals door RIVM voorgeschreven) werkt men ook vanuit huis.
  • Monteurs / uitvoerend personeel hebben hun eigen bedrijfsauto/bedrijfsbus, en daarmee hun eigen werkomgeving.
  • Uitvoerende werkzaamheden worden gedaan volgens het Social Distancing beleid, dus de medewerkers zorgen voor voldoende afstand van anderen. Indien dit niet mogelijk is zijn er extra middelen beschikbaar zoals mondkapjes en gelaatschermen.
  • Alle technische werkzaamheden (storingen, wissels, onderhoud) worden uitgevoerd tenzij dat niet mogelijk is naar aanleiding van bovenstaande uitgangspunten.

Joulz partners en aannemers

Joulz werkt voor sommige projecten samen met partners en/of aannemers. Met deze partijen hebben wij dagelijks contact en de afspraak gemaakt dat zij volgens hetzelfde protocol zullen werken.

Op deze wijze hebben wij de maatregelen genomen om in deze bijzondere situatie met gezond verstand zoveel als mogelijk zorgvuldigheid te toe te passen bij de uitvoering van onze werkzaamheden.

Vragen?

Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande informatie? U kunt terecht bij onze klantenservice op werkdagen van 08.30 – 16.30 via 088 203 69 00 of per e-mail via klantenservice@joulz.nl.