Inleiding
- Uitvoeren administratie backoffice.
- Uitvoeren van verbetertrajecten.
- Verwerken van complexe gegevens in het klanteninformatiesysteem.
- Eerstelijns en tweedelijns klantenservice.
- Uitvoeren van kwaliteitscontroles op facturen, offertes en overeenkomsten.
- Facturatie.
- Analyseren en verbeteren van processen.
Dit ga je krijgen
- Salaris €2.378 - €3.351 (Schaal 4).
- 24,5 Verlofdagen.
- 24% Persoonlijk budget; Voor extra salaris en extra vakantiedagen.
- CAO Energie Netwerkbedrijven (NWb).
- ABP pensioen; 70% premie betaald door Joulz.
- Collectieve ziektekostenverzekering.
- Collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering.
- Bijdrage aanvullende zorgverzekeringen tot €30 per maand.
- Reiskosten vergoeding of OV vrij-abonnement.
Werken bij Joulz
Met innoverende en duurzame oplossingen omtrent energie infrastructuur, laadoplossingen, energiemeters, en zonne-energie maken wij de energietransitie mogelijk. Bij Joulz wordt je onderdeel van de oplossing!
Binnen Joulz is er een cultuur van kansen. Er is altijd ruimte voor jouw ideeën en oplossingen. Wij hechten waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers en stimuleren dit met opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Joulz is een informele organisatie waar haar medewerkers zich vrij en thuis voelen.
Joulz Energie infrastructuren

Dit ben jij
Jij werkt nauwkeurig, zelfstandig en vasthoudend. Je bent adequaat in je handelen, ziet kansen en neemt initiatief. Jij werkt vanuit het gemeenschappelijk belang en zoekt de samenwerking op met collega’s. Daarnaast ben je leergierig en altijd opzoek naar mogelijkheden om jezelf en je omgeving te verbeteren.
- HBO werk en denk niveau.
- 0 tot 3 jaar relevante administratieve ervaring.
- Enthousiaste starters zijn welkom!