Dit ga je doen
Als Asset Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van onze assets, waaronder transformatoren, meters, zonnepanelen, laadpunten en batterijen. Je richt je op onderhoud en vernieuwing en zorgt dat dit veilig en tijdig uitgevoerd wordt, met oog op total cost of ownership, beschikbaarheid en toekomstbestendigheid.
Daarnaast werk je samen met Product Management om de visie binnen Asset Management verder uit te bouwen en ons productportfolio te optimaliseren. Je onderhoudt nauw contact met afdelingen zoals Uitvoering, Datamanagement, VGMK en ICT en onderhoudt relaties met relevante externe partijen en brancheorganisaties om te weten welke relevante zaken er spelen in de markt.
Jouw taken op een rij
- Ontwikkelen van de assetmanagement-visie en vertalen naar strategisch en tactisch beleid met focus op transformatoren en aanverwante assets.
- Aanspreekpunt zijn voor transformatoren, waarbij je met andere afdelingen een actueel overzicht van de status en locatie van assets onderhoudt.
- Analyseren van kosten en prestaties van onze assets en het verbeteren van assetmanagementprocessen en –systemen om het beheer naar een hoger niveau te tillen. De kwaliteit van data speelt hierbij een belangrijke rol.
- Bepalen van het werkpakket voor onderhoud en vervanging van transformatoren, in samenwerking met de afdeling Uitvoering.
- Ondersteunen van VGMK bij audits voor certificeringen als ISO 55001 en bijdragen aan verbetertrajecten.
- Meewerken aan de ontwikkeling van asset performance monitoring en rapportages binnen Service Management.
Dit ga je krijgen
Bij Joulz krijg je de kans om te werken in een dynamische en toekomstgerichte omgeving waar je een directe impact hebt op de energietransitie. Wij bieden een uitdagende functie met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket.
- Bruto basissalaris € 4,577.93 - € 6,461.24 op basis van 40 uur per week
- Daarbovenop krijg je 24% (inclusief 8% vakantiegeld) Persoonlijk Budget; jij mag flexibel kiezen of je dit uitgeeft aan extra salaris, extra vrije dagen of een combinatie hiervan!
- 24,5 Verlofdagen
- €30 netto per maand indien je gebruik maakt van de BYOD regeling
- €30 per maand bijdrage aanvullende zorgverzekeringen (indien bij Zilveren Kruis)
- ABP pensioen; 70% premie betaald door Joulz
- CAO Energie Netwerkbedrijven (NWb)
- Laptop van de zaak
- Kilometervergoeding of OV-vrij abonnement
- Dagelijks gratis lunch en fruit op kantoor
Joulz Operations
Joulz Operations vormt het kloppende hart van onze organisatie. Onze afdelingen Customer Operations, Delivery Management en Technical Operations zijn samen verantwoordelijk voor elke stap van het proces, van installatie tot onderhoud. Zo zorgen wij ervoor om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden met onze producten en diensten. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan de energietransitie!
Dit ben jij
Jij stuurt met beleid op resultaat, bent energiek en houdt van aanpakken. In een dynamische omgeving weet je snel structuur aan te brengen. Je werkt verbindend, hebt oog voor gezamenlijke doelen en weet impact te maken. Affiniteit met techniek is belangrijk, maar diepgaande technische expertise is niet noodzakelijk; het team ondersteunt je hierin.
Wat neem je mee?
- HBO+ of WO werk- en denkniveau
- Affiniteit met techniek, data en de energietransitie
- Minimaal 7 jaar relevante werkervaring als Asset Manager, Maintenance Manager of in een vergelijkbare functie
- Ervaring met ISO 55001 en elektrotechniek is een pré
- Goede beheersing van de Engelse taal is een pré
Solliciteer direct
Wil jij bij ons aan de slag als Asset Manager? Vul het onderstaande formulier in en wordt onderdeel van Joulz.Dit gebeurt er met jouw sollicitatie
Werken bij Joulz
Met innoverende en duurzame oplossingen omtrent energie infrastructuur, laadoplossingen, energiemeters, en zonne-energie maken wij de energietransitie mogelijk. Bij Joulz word je onderdeel van de oplossing!
Binnen Joulz is er een cultuur van kansen. Er is altijd ruimte voor jouw ideeën en oplossingen. Wij hechten waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers en stimuleren dit met opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Joulz is een informele organisatie waar haar medewerkers zich vrij en thuis voelen.
"My shortcoming over language has been accepted open-heartedly by my colleagues. Moreover, it has good working environment to learn, perform and grow. It provides a balance between the work and social life by occasionally organizing events for the employees to socialize."
Heb jij een vraag over de vacatures?
Stel gerust jouw vraag aan een van onze medewerkers!- Arsalan Recruiter
- 06 11 507 982
- arsalan.aryai@joulz.nl