Dit ga je doen
In deze rol geef je leiding aan een team en zorg je voor een optimale werkverdeling en samenwerking. Jij bent degene die zorgt voor de ontwikkeling van je teamleden en bewaakt de kwaliteit van het werk. Heb jij de skills om personele vraagstukken aan te pakken en resultaatgerichte afspraken te maken? Bij Joulz krijg je de ruimte om te groeien en impact te maken. Sta jij klaar om de dagelijkse coördinatie te verzorgen? Dan zoeken we jou!
- Werk mee aan de energietransitie en neem verantwoordelijkheid voor ons portfolio voor het segment Essentials: variërend van het onderhouden en plaatsen van meters voor gas en elektra tot het plaatsen van compactstations of grote laadpleinen.
- Geef leiding aan een team van 10 tot 15 fte werkvoorbereiders, planners en projectcoördinatoren en zorg er samen voor dat onze werkorders en/of projecten op tijd, met de afgesproken kwaliteit, binnen budget en in één keer goed worden opgeleverd.
- Coach, motiveer en ontwikkel het team en neem ze mee in (cultuur)veranderingen. Geef ze de ruimte om hun ervaring optimaal in te zetten en ga actief met je teamleden in gesprek over hun persoonlijke ontwikkeling.
- Overzie de resources, werkvoorraden en/of projectplanning voor jouw team en wees je bewust van de beschikbare capaciteit, en handel proactief als dat nodig is.
- Breng structuur aan en richt werkprocessen in voor een consistente en geharmoniseerde samenwerking in de keten en/of de aanpak van projecten.
Dit ga je krijgen
Bij Joulz krijg je de kans om te werken in een dynamische en toekomstgerichte omgeving waar je een directe impact hebt op de energietransitie. Wij bieden een uitdagende functie met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket.
Dit ga je krijgen:
- Bruto basissalaris € 5.373,92 - € 7.590,01 op basis van 40 uur per week.
- Daarbovenop krijg je 24% (inclusief 8% vakantiegeld) Persoonlijk Budget; jij mag flexibel kiezen of je dit uitgeeft aan extra salaris, extra vrije dagen of een combinatie hiervan!
- 24,5 verlofdagen.
- € 30 netto per maand indien je gebruikmaakt van de BYOD-regeling.
- € 30 per maand bijdrage aan aanvullende zorgverzekeringen (indien bij Zilveren Kruis).
- ABP-pensioen; 70% van de premie wordt betaald door Joulz.
- CAO Energie Netwerkbedrijven (NWb).
- Laptop van de zaak.
- Bedrijfsauto.
- Dagelijks gratis lunch en fruit op kantoor.
Joulz Operations
Joulz Operations vormt het kloppende hart van onze organisatie. Onze afdelingen Customer Operations, Delivery Management en Technical Operations zijn samen verantwoordelijk voor elke stap van het proces, van installatie tot onderhoud. Zo zorgen wij ervoor om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden met onze producten en diensten. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan de energietransitie!
Dit ben jij
Een organisatorisch talent met een assertieve houding en een 'can-do'-mentaliteit. Je bent bevlogen, geeft vertrouwen en weet verbinding te maken tussen mensen en afdelingen. Je bent in staat om het beste uit medewerkers te halen en je team mee te nemen in (cultuur)veranderingen. Je neemt eigenaarschap voor de resultaten van je team en/of de ketensamenwerking binnen jouw segment. Je bent iemand die initiatief neemt en snel kan schakelen, ook wanneer je onder tijdsdruk werkt. Daarnaast ben je communicatief sterk, creatief, een teamspeler en werk je graag mee aan oplossingen waar onze klant écht iets aan heeft.
- HBO-werk- en denkniveau in de richting van elektro- of energietechniek.
- Ten minste 5 jaar relevante werkervaring met projectmanagement.
- Kennis en ervaring met Microsoft Dynamics is een pre.
- Productkennis van meetdiensten of middenspanningsinstallaties is een pre.
Solliciteer direct
Word jij onze nieuwe Manager projectbureau Essentials?Dit gebeurt er met jouw sollicitatie
Werken bij Joulz
Met innoverende en duurzame oplossingen omtrent energie infrastructuur, laadoplossingen, energiemeters, en zonne-energie maken wij de energietransitie mogelijk. Bij Joulz word je onderdeel van de oplossing!
Binnen Joulz is er een cultuur van kansen. Er is altijd ruimte voor jouw ideeën en oplossingen. Wij hechten waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers en stimuleren dit met opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Joulz is een informele organisatie waar haar medewerkers zich vrij en thuis voelen.
"My shortcoming over language has been accepted open-heartedly by my colleagues. Moreover, it has good working environment to learn, perform and grow. It provides a balance between the work and social life by occasionally organizing events for the employees to socialize."
Heb jij een vraag over de vacatures?
Stel gerust jouw vraag aan een van onze medewerkers!- Arsalan Recruiter
- 06 11 507 982
- arsalan.aryai@joulz.nl