Goed, je nieuwe laadpalen zijn klaar voor gebruik! Weten hoe je jouw laadpaal goed in gebruik neemt? Bekijk dan deze video. Jouw bezoekers, klanten en medewerkers kunnen hun elektrische auto bij je laden. De laadpalen werken perfect, maar: je wilt natuurlijk dat dat zo blijft. Onvoorziene omstandigheden zijn er altijd. Storingen aan de paal door gebruikersfouten of extreem weer. Dan wil je dat er snel een monteur bij je langskomt. Dat kan met het onderhoudsabonnement voor bedrijven. Wil je dat wij onderhoud aan jouw laadpalen verzorgen? Activeer dan nu je laadpaal en geef op het activatieformulier aan dat je een onderhoudsabonnement wilt afsluiten. Zo kunnen wij het onderhoud voor je uitvoeren of storingen oplossen wanneer dat nodig is.
Het is vanzelfsprekend dat jij een vergoeding krijgt voor de stroom die geleverd wordt bij het opladen. Het instellen van een tarief is dan ook aan te raden. Dit kan je direct tijdens je activatie aangeven. Zodra je laadpaal actief is in ons systeem krijg je van ons een bevestiging. Daarin staat ook dat we het tarief hebben ingesteld, als je daar voor hebt gekozen.
Als je laadpaal geïnstalleerd is, wil je natuurlijk inzicht in de laadsessies van jouw laadpaal. Om bij te houden hoe vaak er gebruik wordt gemaakt van je laadpalen adviseren we je om gebruik te maken van Mijn Joulz. We sturen je na de activatie een uitnodiging zodat je al jouw laadsessies online kan inzien, wel zo handig. Als je nog geen account hebt, dat kun je het alsnog aanvragen.