Vanaf afstand zijn laadpunten, indien remote benaderbaar, te ontkoppelen. U kunt dus het beste contact opnemen met de storingsdienst van de beheerder van het laadpunt. Het storingsnummer van de betreffende provider staat op het laadpunt vermeld. Indien ontkoppelen niet gelijk werkt, adviseren wij u om de laadstekker aan de laadpunt kant iets aan te duwen en opnieuw een laadsessie te starten, 1 minuut te wachten en dan de laadsessie te stoppen. Indien mogelijk, kan ook de stroom van het laadpunt worden afgehaald zodat de stekker loslaat. Echter dit is bij publieke laadpunten niet altijd mogelijk

Veel storingen worden opgelost met een harde reset. Hiervoor haalt u 2 minuten de stroom van de lader af.

Indien dit niet geholpen heeft raden wij u aan contact met ons op te nemen. Indien u een Online Pakket heeft afgesloten bij ons, kunnen wij meekijken wat er gebeurd met de laadpaal. De meeste storingen kunnen wij op afstand oplossen. Wanneer dit niet het geval is, kunnen wij een monteur aansturen.

Indien u geen onderhoudsabonnement heeft, zullen wij u ook proberen te helpen bij een storing. De voorrijkosten en het eerste half uur arbeid zijn €155 ex. BTW. Hier kunnen eventuele materiaalkosten nog bij kunnen komen.